tisdag 22 september 2009

Tisdag,,,,


Vakna kl.07,15. Upp och fixa med båda barnen.
Jag tog en halv macka med lite smör på och leverpastej,,,,ångest!!

Sen på läkarbesök med lilltjejen och efter det inskolning på dagis för pojken.

Nu när jag har varit med pojken på dagis så har det också inneburit att äta lunch tillsammans med dagisbaranen och personal.

Idag var det kalops och potatis till lunch,,,,,
Jag kände hur ångesten kom krypande,,,men jag var TVUNGEN!!!
Jag skulle göra mig en sån otjänst om jag inte åt,,,,och jag skulle såra mitt barn. Han vet mycket väl vad hans mamma gör med maten.

När jag väl började att äta av maten så kunde jag nästan inte känna smaken, jag bara satt och tänkte på att jag ville slippa ångesten efteråt. Jag satt och tänkte på att jag skulle känna mig fet.

Men det funka idag!!!! Jag klara av det! Jag vann!!!!

Till kvälls mat blev det smörgås och varma koppen.
Jag ville kräkas men jag höll mig!!

Nu är k.22,17 och jag har en stor klump i magen.
Varför åt jag? Varför får jag ångest? Varför vill hon bråka med mig?

Jag känner redan nu hur tuff dagen kommer att bli imorgon.....

Jag orkar ibland men inte varje dag,,,,,,,

4 kommentarer:

  1. Den största varmaste kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Jag visst du skulle klara det!Men jag såg på dig att du hade det kämpigt när du åt.Men du fixade det, massor med kramar till dig!Från mig som satt vid samma bord på "kalopsdagen".

    SvaraRadera
  3. Fina,fina du,kämpa på vidare.Du klarar det men du har en tuff kamp att föra.Du kommer att vinna den,om inte för dig själv så för dina barns skull.Du är stark,hur stark inser du nog inte själv än.Men när du kommer helt ut på andra sidan den ljusa då kommer du oxå själv att kunna se det,
    You go girl!
    Stor styrke kram f mig.

    SvaraRadera